اتوبار مجیدیه - باربری مجیدیه

اسباب کشی ، بسته بندی اثاثیه و باربری در مجیدیه تهران

اتوبار مجیدیه - باربری مجیدیه

اسباب کشی ، بسته بندی اثاثیه و باربری در مجیدیه تهران

پذیرایی زمان اسباب کشی

چگونه از مهمان خود پذیرایی کنیم؟

پذیرایی کردن از مهمان می تواند پر از خوشی و لذت و در عین حال سخت و دشوار باشد . اگر که شما میزبان یک دور همی دوستانه باشید و یا میزبان یک مهمانی بزرگ، شما با برنامه ریزی و تدارک مناسب می توانید با اعتماد به نفس کامل از مهمانان خود پذیرایی کنید. 

سعی کنید تا میزبانی با ملاحظه و خوب باشید و به این فکرکنید که چگونه می توانید فضایی راحت و زمان شادی را به مهمانان خود هدیه دهید.

گام اول : آماده کردن خانه برای مهمانی

کار خود را با تمیز کردن خانه شروع کنید. خانه تمیز فضایی گرم و صمیمی را به وجود می آورد. بر روی فضاهایی که مهمانان زمان بیشتری را در آن سپری میکنند مانند سرویس بهداشتی، آشپزخانه، راهرو و اتاق پذیرایی دقت و تمرکز بیشتری داشته باشید. این مکان ها باید تمیز و عاری از گرد و خاک باشد

اگر مهمانی شما تا نیمه های شب طول میکشد جای استراحت و وسایل لازم را تهیه کنید.

در سرویس بهداشتی حوله تمیز بگذارید.

گام دوم : تهیه ملزومات ضروری

مطمن شوید که تمام وسایل و مواد لازم برای برگزاری یک مهمانی را دارید. مواد غذایی و نوشیدنی را به اندازه کافی و وسایل دیگر مانند دستمال کاغذی تهیه کنید. با خرید مواد و وسایل لازم اعتماد به نفس بیشتری برای برگزاری مهمانی خواهید داشت.

وسایل ضروری مانند دستمال توالت، صابون و دستمال سفره را دوباره چک کنید.

لیست خرید تهیه کنید تا چیزی را از قلم نیاندازید.

گام سوم : جزییات را چک کنید

قبل از آمدن مهمانان لوازمی را که مهم و ضروری هستند را بررسی کنید. به عنوان مثال لامپ ها و لوستر ها را چک کرده تا مطمن شوید که مشکلی ایجاد نمی کنند، ریموت ها باطری داشته باشند و ساعت درست کار کند.

الان زمان مناسبی است تا وسایلی که خراب هستند را تعمیر کنید.

گام چهارم : اتاق مهمان را آماده کنید

مهمانان شما با هدیه برای میزبان، کت، کیف و چمدان (اگر برای تعطیلات آخر هفته بیایند) از راه میرسند. اتاق مناسبی برای مهمانان خود آماده کنید تا بتواند وسایل خود را در آنجا گذاشته و به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند و همچنین بتوانند در هنگام خستگی در آنجا استراحت کنند.

یک جای مناسب برای چمدان ها در نظر بگیرید.

اتاق مهمان باید کمد و یا یک جا لباسی داشته باشد تا آنان بتوانند لباس های خود را آویزان کنند.

گام پنجم : لیست مهمانان

اگر شما میخواهید مهمانی بگیرید افرادی را دعوت کنید که در ارتباط با دیگران مشکل نداشته و لیاقت دعوت داشته باشند و بتوانند از مهمانی لذت ببرند. به اندازه ای مهمان دعوت کنید که آنها بتوانند در منزل شما احساس راحتی داشته باشند.

گام ششم :

به مهمانان خود اعلام کنید که دقیقا چه مدت میزبان آنها خواهید بود. اگر شما یک دورهمی دوستانه گرفته اید و نگران این هستید که تا نیمه های شب طول بکشد بهتر است که برای مهمانی خود زمان در نظر بگیرید.

گام هفتم :

اگر دوست ندارید که مهمانان به مکان های خصوصی شما مانند حمام یا اتاق خوابتان بروند بهتر است در آنجاها را قفل کنید. همچنین می توانید از آنها عذرخواهی کرده و بگویید که آمادگی نشان دادن اتاق خواب خود را به آنها ندارید. مهمانان خود را تشویق کنید تا به جاهای دیگیری که از نظر شما مشکل ندارد بروند به عنوان مثال : به آنها بگویید که اتاق خوابتان طبقه بالاست و بهتر است که شما از حیاط و یا گلخانه دیدن کنید من فکر میکنم که شما لذت بیشتری از دیدن آنها خواهید برد.