اتوبار مجیدیه - باربری مجیدیه

اسباب کشی ، بسته بندی اثاثیه و باربری در مجیدیه تهران

اتوبار مجیدیه - باربری مجیدیه

اسباب کشی ، بسته بندی اثاثیه و باربری در مجیدیه تهران

اشتباهات اسباب کشی

اشتباهات حین اسباب کشی

اشتباهات کوچک و بزرگ معمولا در اسباب کشی ها روی میدهند. یکی از موارد مهم در هر اسباب کشی این است که خسارت های احتمالی را به حداقل و در صورت امکان به صفر رساند.

اشتباهات رایج اسباب کشی

اشتباه بزرگ برخی از افراد در اسباب‌کشی باید تمام خانه و اثاثیه خود را جابه‌جا کند در حالی که مدت‌ها است از بسیاری وسایل استفاده نکرده‌اند! پیش از هر کاری باید آنها را به کسانی که مورد مصرف شان است بخشید و یا آنها را دور ریخت .اگر شما خودتان در حال جابه‌جایی هستید، فقط چیزهایی که مورداستفاده تان هستند را جابه‌جا کنید "تعیین کنید آنچه شما واقعاً استفاده می کنید. مثلاً اگر شما مجلاتی دارید که از پنج سال پیش شما حتی یک‌بار هم نگاه نکردید یا ظروف و لباس‌هایی که سال‌هاست بلااستفاده ماندند همین‌الان از آن‌ها خلاص شوید. "

برای حذف چیزهایی را که شما نیاز ندارید یا نمی‌خواهید سه گزینه در نظر بگیرید:

اگر شما آیتم‌هایی دارید که هنوز هم برخی از آن‌ها قابل‌استفاده هستند اما شما آن‌ها را نمی‌خواهید یا به آن نیاز ندارید آن‌ها را به کسانی که نیاز دارند اهدا کنید یا به خیریه بسپارید یا شرکت‌های خریدار اجناس دست‌دوم مراجعه کنید یا تماس بگیرید تا از وسایل بازدید و آن‌ها رو قیمت‌گذاری کنید شما می‌توانید به فروش این وسایل قبل اسباب‌کشی اقدام و از درآمد حاصل‌شده آن را برای خرید آنچه در مکان جدید بدان نیازمندید استفاده نمایید به‌عنوان‌مثال اگر یک گروه از کتاب‌های قدیمی دارید؟ پاسخ و راه‌حل یک کتاب‌فروشی برای فروش و خرید کتاب‌های دست‌دوم است .

برای اقلام شکسته و یا فرسوده، می‌توانید از خدمات بازیافت استفاده نمایید 

.........................................................................

منبع :اشتباهات حین اسباب کشی